Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Με παόκι δεν τα βάζεις.ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ

Επιστρέφω που λέτε το μεσημεράκι απ'εξω,ανοιγω το pc και ξαφνικά το σαιτ στο οποιο θελω να επικευφθώ δεν ανοιγει.
''Τι γινεται ναουμ,λεω από μεσα μου?''
Μαλλον θα εχει προβλημα μου το pc .Του χωνω μια κλοστά αλλά τίποτα.Δεν μπορω να μπω με τιποτα.
Και πιο ειναι το παράξενο και το αστείο της υπόθεσης...Το παράξενο και αστείο αγαπητοί μου φίλοι ειναι πως δεν υπάρχουν τα μέλη που ηθελα να διαβάσω !!!!
Ειναι να απορείς ώρες ώρες με αυτα τα χαζοκούτια (τα pc ντε ) ....Μα εχθές έμπαινα και έβλεπα κάτι κουβάδες και σήμερα όλα τα μέλη να εχουν εξαφανιστεί?ΗΜΑΡΤΟΝ που λεει και ο alesssssss .

Μάλλον οι χθεσινές καρπαζοκουβάδικες φάπες που εφαγαν θα ηταν δυνατές , θα σάλταραν οι υπέυθυνοι και άρχισαν να κάνουν ο,τι τους κατέβει στην κεφαλα.Τί να πω.Τί να πω.Μονο με εικασίες μπορω να το προσεγγίσω το θέμα.Αλλά ας μην πάει ο νους μας στο κακό .Όλα θα ξαναφτιαχθούν όπως ηταν......

Μεχρι όμως να επανεφέρουν τα όσα με κόπο κατάφερε ,εμεις ήδη θα εχουμε κανει και 3η σειρά κοιλιακών από το γέλιο.Να σαι καλά Καίλα που στο κεφάλι δεν εχεις μυαλό (φαιά ουσία ) αλλά κουβάδες με άχυρα μέσα.Τα χαιρετίσματά μου να δώσεις στην Δαμάλα.Σιγουρα θα εχει μάθει για μενα.Αφού εγγυημένα στον ύπνο σου ΤΣΑΓΑΚΙΑ LIPTON θα βλέπεις.Έτσι δεν ειναι μορτάκο?

αααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχ
Που σε βρισκω, που σε γλεντώ καίλα.
Το εργαστήριο επεξεργασίας κουβάδων δεν θα κλεισει,εγω θα σου το κλείσω !ΓΡΑΨΤΟ









υ.γ 1 :
Θα βοηθήσετε αρκετά αγαπητοί μου αναγνωστες με το να επισκέπτεστε καθημερινά τα μπάνερ των εταιρειών που θα διαφημίζουμε εντος ολίγων ημερών. Το blog το χρειάζεται για να σταθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα πόδια του και να καθιερωθεί στον ιντερνετικό χώρο

υ.γ 2 :Μην ξεχνάτε αγαπητοί μου αναγνωστες να επισκέπτεστε το προσωπικο μου φορουμ στο οποιο θα ομιλουμε για στοιχημα
http://lipton.ownforum.org/index.php .Εχθες τα πήγαμε εξαιρετικά σε μια ημέρα πραγματικά πολύ δυσκολη για πολλούς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου