Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Ειναι μεγάλη κότα? Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Ενας αποτυχημένος 30αρης,Καίλας, λέει :

''Σίγουρα στο στοίχημα μετά από τόσα χρόνια, υπάρχει και κάποια εμπειρία. Ένα από τα πράγματα που έχω διδαχθεί είναι μετά από μια εξαιρετική ημέρα όπως η χθεσινή, να ακολουθεί μετρημένο ποντάρισμα.

Πριν τα live είχα ποντάρει 88€ και έχοντας την επιστροφή από το Ιαπωνικό Χ, ακόμα και τίποτα να μην έπιανα θα ήμουν περίπου -40€, ενώ χτες είχα πάρει αρκετά περισσότερα. Αυτό σίγουρα λέγεται ώριμο παιχνίδι και από αυτό είμαι ευχαριστημένος.

Όπως ευχαριστημένος είμαι που με το Χ της Τέκος και τα δύο πετυχημένα Live (ειδικά της Γκλάντμπαχ), η μέρα έκλεισε στο +109,22.

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΑΣ.
ΜΕ 0/4 ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΚΑΙ 4/16 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ.''


Ακου καιλάκο 5-6 πράγματα γιατι εισαι μεγάλος μαλάκας .
1) Κορόιδα μπορεις να πιανεις μερικους από τους συνεργάτους σου που εχουν χαμηλο iq και ξερεις ποιους εννοώ . Την στοιχειώδη στοιχηματική γνώση να εχει κάποιος ,μπορει εύκολα να καταλάβει πως δουλευεις τον κοσμο.
2) Δελτία στο live γιατι με τα βγάζεις?Τι να το κάνω?Και που ξέρω εγώ ότι δεν εχεις πατώσει στα αλλα 8 live betting που έχεις κάνει αποτυχημένε 30αρη του internet .
3) Απο την στιγμή που πας να μιλήσεις με αριθμούς οφειλεις να εισαι ΚΥΡΙΟΣ.....και αυτη την στιγμή εισαι ενας γκασμάς και μισός .
4) Αφου ρε γιδι πας να μιλήσεις με αριθμους
( κερδισα λες 109,22 ,εριξα λες 80 ,εριξα λες 70 ,εριξα το ενα εριξα το άλλο..κοκ ),σε βλέπω,θες να μιλήσεις με νούμερα και με αποδειξεις...γιατί ρε κότα δεν ανοιγεις μια κάβα.Τι φοβάσαι?Το αρνητικό πρόσημο φοβάσαι?
5)''
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΑΣ. '' αναφέρεις. Πίσω από αυτό κρυβεσαι όμως .Ξανασκέψου το.

Υ.Γ : Σας περιμενω στο προσωπικο μου blog για να τα πούμε : http://lipton.ownforum.org/index.php





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου