Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Παμε να φουσκώσουμε τις τσέπες μας( by Kaisaras)



Χαιρετώ όλα τα ΠΑΟΚτσακια του μπλογκ. Μαζί θα τα λέμε κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ, με στόχο τι άλλο, από το να φουσκώσουμε τις τσέπες μας.

Πριν προχωρήσω στις προτάσεις μου, να πω οτι παίζω στοίχημα πάνω απο 15 χρόνια, βλέποντας αγώνες, κάτι που είναι σημαντικό και ποντάροντας μόνο σε αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ.

Δεν το παίζω ειδικός, τέτοιοι δεν υπάρχουν, πέρα απο 3-4 που γράφουν στα διάφορα έντυπα, όλοι οι άλλοι είναι τενεκέδες (άποψή μου). Το στοίχημα το έμαθα από 2-3 ανθρώπους (ο ένας από αυτούς ήταν ο τεράστιος Παρασίδης). Καλός παίχτης για μένα είναι αυτός που βλέπει αγώνες, για να χει άποψη, που ξέρει να κρίνει πότε μια απόδοση είναι σωστή και πότε όχι, που δεν μπερδεύει το συναίσθημα κ το οπαδικό του φρόνημα με το στοίχημα, που έχει υπομονή κ που ξέρει πότε να ποντάρει ψίχουλα κ πότε να ανοιχτεί. Όταν τα κάνει αυτά, ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ.

Για να μην κουράσω, θα περάσω στα παιχνίδια της 1ης αγωνιστικής του Μουντιάλ. Να πω κάτι σημαντικό. Η 1η αγωνιστική είναι αναγνωριστική, γι αυτό και κάνω πολύ χαμηλό ποντάρισμα. Στη 2η αγωνιστική ανεβάζω ποντάρισμα και στην κρίσιμη 3η αγωνιστική των ομίλων, είναι όλο το ζουμί. Περνώ στα παιχνίδια λοιπόν. Οι αποδόσεις που φαίνονται, είναι από την εταιρία (διαδικτυακή) που παίζω εγώ. Ξαναλέω ότι την 1η αγωνιστική, με ενδιαφέρει ΠΡΩΤΙΣΤΑ η ΑΠΟΔΟΣΗ.


11/06/2010

Νότια Αφρική v Μεξικό 2.75 3.25 2.62

Το 1ο σημείο που έχω ποντάρει είναι η γηπεδούχος Ν. Αφρική. Δε θέλει ιδιαίτερη ανάλυση, την πόνταρα γιατί είναι η διοργανώτρια, γιατί το Μεξικό δείχνει να είναι πιο αδύναμη ομάδα από Γαλλία κ Ουρουγουάη, οπότε αν η Ν. Αφρική θέλει να περάσει τους ομίλους, πρέπει να κερδίσει αύριο. Ίσως να έχει κ διαιτητική αβάντα, καθότι διοργανώτρια χώρα.

Ουρουγουάη v Γαλλία 3.50 3.20 2.20

Τι να πεις γι αυτό το ζευγάρι τώρα ? 3πλη είναι το ματς, Γαλλία πάντως δε θα πόνταρα με τπτ.

12/06/2010

Νότια Κορέα v Ελλάδα 2.87 3.10 2.62

Πολύ ανοιχτό παιχνίδι, όσον αφορά το που θα πάει το ματς. Under 2,5 goal το βλέπω, 1,50 δίνει, για μένα είναι η μόνη επιλογή, αλλά δεν το χω ποντάρει.

Αργεντινή v Νιγηρία 1.50 3.80 8.00

Λογικά η Αργεντινή του τρελοΜαραντονα κερδίζει. Ίσως έχουμε κ over 2.5 goal εδώ. Δεν πρόκειται όμως να ποντάρω κάτι σε αυτό το ζευγάρι.

Αγγλία v ΗΠΑ 1.50 4.20 7.00

Το πιο επικίνδυνο ματς από άποψη ασφάλειας, άγγλος με αμερικάνο παίζουν, ο μπιν καραδοκεί (χαχαχα). Ως απόδοση το 1,50 δε μου λέει κάτι, οπότε το προσπερνώ το ματς αυτό.




13/06/2010

Αλγερία v Σλοβενία 3.30 3.25 2.25

Εδώ θα κάνω τη 2η στάση μου. Μιλάμε για ένα παιχνίδι μεταξύ 2 ομάδων σε ίδιο πάνω - κάτω αγωνιστικό επίπεδο. Αν θέλουν να προχωρήσουν στα νοκ άουτ ματς, κάποιος πρέπει να κερδίσει. Θεωρώ ότι το 3,30 της Αλγερίας είναι υψηλό, με βάση το δεδομένο ότι μιλάμε για 2 φαινομενικά ισοδύναμες ομάδες. Οπότε η Αλγερία είναι το 2ο σημείο που έχω ποντάρει.


Σερβία v Γκάνα 2.10 3.20 3.75

Εδώ υπάρχει μια καλή επιλογή. Η Σερβία στο 2,10 νομίζω ότι αξίζει, θεωρώ ότι η Σερβία ίσως είναι από τις ευχάριστες εκπλήξεις του Μουντιάλ και νομίζω ότι την Γκάνα θα την κερδίσει.

Γερμανία v Αυστραλία 1.50 4.20 7.00

1,50 αυτή τη Γερμανία, απέναντι στην πάντα σκληροτράχηλη Αυστραλία και 1η αγωνιστική, δεν ποντάρω ποτέ.

14/06/2010

Ολλανδία v Δανία 1.53 4.00 6.50

Αυτό το 6,50 το βλέπω και μου γυαλίζει το μάτι είναι η αλήθεια. Δε θα ασχοληθώ με το ματς αυτό, αλλά επειδή μιλάμε για στοίχημα, το 6,50 είναι πολύ υψηλό.

Ιαπωνία v Καμερούν 3.60 3.30 2.10

Δεν έχω άποψη για αυτό το ματς, την Ιαπωνία δεν την ξέρω τι έχει κ τι δεν έχει. Το Καμερούν ποτέ δεν υπήρξε σοβαρή ομάδα, δεν ασχολούμαι. Θέλω πάντως να κερδίσει το Καμερούν.

Ιταλία v Παραγουάη 2.00 3.25 4.00

Όποιος ποντάρει Παραγουάη σε απόδοση 4, εγώ μαζί του θα είμαι. Δεν ασχολήθηκα, αν στην πορεία της 1ης αγωνιστικής έχω χάσει κάποια από τα 3 ματς που πόνταρα στο δελτίο μου κ έχω αναφέρει παραπάνω, λογικά θα ξαναρίξω κάτι κ τότε μόνο θα τη βάλω την Παραγουάη. Πάντως το 4 ως απόδοση αξίζει.

15/06/2010


Νέα Ζηλανδία v Σλοβακία 9.00 4.33 1.40

Προσπερνώ.



Ακτή Ελεφ/στού v Πορτογαλία 3.40 3.25 2.20

Ίσως το πιο αμφίρροπο ματς. Δεν έχω άποψη, μπορεί να πάει παντού.


Βραζιλία v Βόρεια Κορέα 1.10 9.00 29.00

Δύσκολο ματς σε προγνωστικό. Θα τολμήσω να πω ότι η Βραζιλία θα κερδίσει (χαχαχα).



16/06/2010

Ονδούρες v Χιλή 6.00 4.00 1.57

Το 4ο σημείο που έχω ποντάρει είναι η Χιλή να κερδίσει. Οι Ονδούρες πρέπει να είναι για το ανάθεμα. Γι αυτό και μόνο θα ποντάρω Χιλή, γιατι ως απόδοση δεν είναι κ κανα κελεπούρι. Πάντως θυμάμαι στο προηγούμενο Μουντιάλ, ένα αντίστοιχο ματς. Σουηδία - Τρίνινταντ Τομπάγκο, πάλι στην 1η αγωνιστική των ομίλων, έπεσαν όλοι με τα μούτρα στη Σουηδία κ τελικά ήρθε 0-0. Ελπίζω να μη ζήσουμε κάτι ανάλογο.


Ισπανία v Ελβετία 1.28 5.50 11.00

Άσσος, που όμως δε θα ποντάρω.


Καταλήγω.
Η 4αδα μου είναι Ν. Αφρική, Αλγερία, Σερβία, Χιλή.
Για να μαι ειλικρινής, συνήθως ποντάρω 3αδες.
Αλλά επειδή έκανα ΧΑ ΜΗ ΛΟ ΤΑ ΤΟ ποντάρισμα, έβαλα κ την Αλγερία.
Αν κάποιος έχει κάποιο άλλο ματς που βλέπει, μπορεί να βγάλει την Αλγερία.
Παίζω στην ουσία για ζέσταμα κ μόνο. Πιο πολύ με ενδιαφέρει να δω τις ομάδες και να σκοράρουν κάποιοι παίχτες συγκεκριμένοι που έχω επιλέξει σε κάποια πονταρίσματα διαρκείας.
Θεωρώ ότι στο Μουντιάλ (η εμπειρία μου αυτό μαρτυρά), το ζουμί είναι η τελευταία αγωνιστική των ομίλων κ τα πονταρίσματα διαρκείας.
Για τα πονταρίσματα διαρκείας θα υπάρξει ξεχωριστό κείμενο. Αξίζει να το διαβάσετε.

Μην ξεχνάτε ένα βασικό κανόνα.
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΑ, ΟΣΑ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΕΙ, ΑΝ ΤΑ ΧΑΣΟΥΜΕ.
Και φυσικά, είτε πάμε ταμείο, είτε κουβά, δε μας φταίει κανένας τρίτος. Εμείς τα βάζουμε στο δελτίο μας, κανένας άλλος.

Καλή επιτυχία στα δελτία σας.



Kaisaras

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου